Elektroninių parduotuvių kūrimas 2015

 

Faktas tas, jog elektronių parduotuvių kūrimas ir skaičius nežmoniškai auga. Ne išimtis ir skelbimų portalai. Pardavimams persikėlus į elektroninę erdvę, tobulėja ir keičiasi puslapių savybės.

NEMOKAMAS SIUNTIMAS

Nemokamo siuntimo pradininkai tokios svetainės, kaip AMAZON ar ALIBABA.
Praeityje ir buvo labai paranku sumažinti prekių siuntimo laiką nuo 14 iki 2 dienų. Pirkėjas, turintis didelį prekių sandėlį yra suinteresuotas samdyti vairuotojus ir pasiūlyti prekes pristatyti iškart į namus. Vis didėjantis elektroninių parduotuvių kūrimas ir elektroninė prekyba skatina palengvinti pirkėjo naštą ir tikėtina, kad artimoje už pirkinių atsisiuntimą neteks išvis nemokėsime.

STOTELĖS

Didesnės parduotuvės tokios kaip WALMART jau įrengia pirkinių pasiėmimo stotelės. Tai nėra sandėlio tipo patalpos. Stotelių gausu miestuose ir tai itin patogu.
Jos primena pašto skyriaus punktus.

MOBILIOSIOS APLIKACIJOS

Mobiliųjų elektroninių parduotuvių kūrimas ir jų aplikacijos tobulėja. Jų paskirtis ne tik informatyvi, naujienlaiškių siuntimas, bet ir vis populiarėjantys nemokami akcijų kuponai, teikiantys nemažas nuolaidas. Jas gauna visi naujienlaiškį užsisakę klientai.
Nemokami kuponai tampa būtinybe ir dažnas žmogus vis dažniau apsiperka ten, kur juos dalina nemokamai. O jei juos gauni tiesiai į telefoną? Dar paprasčiau ir patogiau – juk jų niekur nereikia ieškoti, viskas vietoje, saugomas popierius ☺

FLASH MIRTIS. VIDEO. 3D

Flash baneriai jau praeitis. Kas dar netiki, tegu palaukia dar metus laiko. Flash riboja funkcionalumą, o tai tikrai neprideda žavesio. Elektroninių parduotuvių kūrimas persikelia į video erdvę – prekės vis dažniau rodomos vaizdo klipuose, reklamuojamos iš įvairių perspektyvų. Jau visur pabodęs dvimatis prekės vaizdavimas bus pakeistas į trimatį – prekes pirkėjas galės apžiūrėti iš visų pusių.

FACEBOOK

Socialiniai puslapiai darys dar didesnę įtaką parduotuvės ir prekių žinomumui nei bet kada anksčiau. VICTORIA’S SECRET facebook puslapyje nuolat skelbia akcijas, dėl to vis daugiau žmonių spaudžia ,,like’’ ir tapa puslapio fanais. Dienos akcijos tampa ypač populiarios.

Žmonės, kurie dar nepriprato prie elektroninės prekybos galiausiai visvien prie jos pereis – ji tampa daug paprastesnė ir draugiškesnė pirkėjui.